Nastava u Centru odvija se prema Nastavnom planu i programu za specijalne osnovne škole za slušno oštećenu djecu i prema Pedagoškim standardima, a organizirana je kao predškolska, razredna i predmetna nastava. Prema Nastavnom planu i programu osnovno obrazovanje djece s oštećenim sluhom mora se bazirati na razumijevanju i uvažavanju stanja i mogućnosti individualnog razvoja ovih učenika, uvažavanja načina kako i u kakvim uvjetima mogu uspješno da uče ova djeca, razumijevanju uzroka njihovog ponašanja i poznavanja načina kako da se utiče na oblikovanje i kontrolisanje njihovog općeg ponašanja.
Stanje govorno-jezičkog statusa slušno oštećenih učenika i sve ostalo što uz taj fenomen ide uvjetovalo je potrebu da se za ove učenike u odgovarajućoj mjeri izvrši prilagođavanje nastavnog plana i programa koji je propisan za redovne osnovne škole, tako da je Nastavni plan i program koji se koristi u Centru prilagođen govornim i saznajnim mogućnostima ovih učenika. To podrazumijeva održavanje kontinuiteta, sistematičnosti i logične povezanosti gradiva.
Također, struktura i obim nastavnih sadržaja moraju ovim učenicima obezbjediti nivo obrazovanja koji će im omogućiti prohodnost prema redovnom sistemu obrazovanja, te da nesmetano i bez velike dodatne pomoći nastave dalje školovanje. Prema Nastavnom planu i programu u obaveznom osnovnom obrazovanju djece s oštećenim sluhom, kao i u redovnoj školi, nastava se organizira kroz šest obrazovnih oblasti (područja učenja): jezici, društvene znanosti, prirodne znanosti i matematika, tehnika i informatičke tehnologije, umjetnost, tjelesni i zdravstveni odgoj.
U okviru ovih oblasti organizirane su slijedeće vrste odgojno-obrazovnog rada:
- Obavezni nastavni predmeti – redovna nastava (tj. predmeti koje svaki učenik treba učiti),
- Ostali obavezni oblici odgojno-obrazovnog rada (tj. vannastavne aktivnosti, dopunski i dodatni programi, odjeljenska zajednica) i
- Obavezni oblici odgojno-obrazovnog rada koji doprinose ostvarivanju nastavnog plana i programa (tj. rehabilitacija slušanja i govora i fonetska ritmika, odjeljenska zajednica, osnovi demokratije).